Skip to main content

Servicetjek af IT-udstyr

Er din computer ikke som den har været?

Godkendelse af tilbud

kr. 0

Pr. maskine

Du modtager et uforpligtende tilbud med en diagnose, som du ikke binder dig til.

Afvisning af tilbud

kr. 0

Pr. maskine

Du har mulighed for at hente din computer igen, og får diagnosen med på vejen.

Hvordan foregår et servicetjek for en almindelig computer?

  • Du har mulighed for at ringe til os, eller komme direkte ind i butikken og lave aftalen.
  • Her vil vi stille nogle spørgsmål omkring din maskine, bl.a. med hvad du oplever af fejl eller skader på den. På den måde kan vi bedre forberede os på din sag.
  • Du indleverer herefter din maskine på vores eget værksted i butikken, og vi opretter en sag i vores system.
    Husk at medbringe dertilhørende strømforsyning og adgangskode til maskinen. Skal vi bruge yderligere, informerer vi dig om det i opstartssamtalen.
  • Vi påbegynder reparationen når det er din tur i køen.
  • Reparationen påbegynder, og vores typiske behandlingstid herfra er 1-3 hverdage.
  • Ligeså snart vi har fået stillet en diagnose og har et tilbud klar til dig, kontakter vi dig.
  • Godkender du tilbuddet, så forsætter vi arbejdet med det samme derefter.
    Afviser du tilbuddet, er du velkommen til at hente din maskine igen.

Det er ikke muligt at booke tid til vores servicetjek, eftersom denne service fungerer som et kø system. Din computer kommer på værkstedsbordet når det er din tur i køen. Vi garanterer dog at starte reparationen enten samme dag eller indenfor 1-3 hverdage.

Godkendelse af tilbud

kr. 0

Pr. maskine

Godkendes tilbuddet, fjerner vi de 499,- gamertjek gebyr, og så vil det være den pris som er aftalt.

Afvisning af tilbud

kr. 499

Pr. maskine

Prisen er inkl. moms for private, og ex. moms for erhverv.

Servicetjek på tungerer maskiner / Gamer computere

  • Inden indleveringen af maskinen, vil vi stille lidt flere konkrete spørgsmål, for at gøre vores fejlsøgning lettere.
  • Når du indlever maskinen, opretter vi en sag i vores system, og du modtager en fysisk bekræftelse på dette.
    Husk at medbringe dertilhørende strømforsyning og adgangskode til maskinen. Skal vi bruge yderligere, informerer vi dig om det i opstartssamtalen.
  • Vi påbegynder reparationen når det er din tur i køen.
  • Reparationen påbegynder, og vores typiske behandlingstid herfra er 3-5 hverdage. Dog kan det i nogle tilfælde tage længere tid.
  • Ligeså snart vi har fået stillet en diagnose og har et tilbud klar til dig, kontakter vi dig.
  • Godkender du tilbuddet, så forsætter vi arbejdet med det samme derefter.
    Afviser du tilbuddet, er du velkommen til at hente din maskine igen.

Det er ikke muligt at booke tid til vores servicetjek, eftersom denne service fungerer som et kø system. Din computer kommer på værkstedsbordet når det er din tur i køen. Vi garanterer dog at starte reparationen enten samme dag eller indenfor 1-5 hverdage.

Vi er klar til at tage i mod dig

    Du kan også kontakte os her