Du modtager et uforpligtende tilbud med en diagnose, som du ikke binder dig til.
Servicetjek af IT-udstyr
Med et servicetjek, stiller vi en diagnose og vender retur med et uforpligtende tilbud.
Det bliver ikke nemmere!

Er din computer ikke som den har været?
Hos Torp IT vil vi meget gerne komme med vores bud på hvad der er galt med din computer.
Uden nogen former for bindinger, eller andre ubehagelige episoder – Hos os skal det nemlig være nemt og trygt at kunne overlade sit IT udstyr.
Med et servicetjek, går vi din enhed igennem fra A-Z, og stiller derefter med en diagnose på hvad der er galt med maskinen.
De fleste nymoderne maskiner, er bygget med RIGTIG mange features, programmer og komplekse bundkort. Derfor kan man i 90% af tilfældene ikke stille en direkte diagnose ud fra én konkret fejl på maskinen – der kan typisk ligge andre faktorer bag.
Ved at vi foretager vores fejlsøgning på denne måde, mindsker vi samtidig risikoen for at samme fejl opstår igen.
Vi opdeler vores servicetjek i 2 områder:

Godkendelse af tilbud
kr. 0
Pr. maskineAfvisning af tilbud
kr. 0
Pr. maskineDu har mulighed for at hente din computer igen, og får diagnosen med på vejen.
Hvordan foregår et servicetjek for en almindelig computer?
En almindelig computer bliver typisk kategoriseret under almindelig dagligdags- eller basale kontor opgaver. Det vil sige hvis maskinen primært er bygget til at gå på nettet, bruge dens standard programmer, streaming eller arbejde i Office pakken. Så vil den gå under et almindeligt servicetjek.
- Du har mulighed for at ringe til os, eller komme direkte ind i butikken og lave aftalen.
- Her vil vi stille nogle spørgsmål omkring din maskine, bl.a. med hvad du oplever af fejl eller skader på den. På den måde kan vi bedre forberede os på din sag.
- Du indleverer herefter din maskine på vores eget værksted i butikken, og vi opretter en sag i vores system.
– Husk at medbringe dertilhørende strømforsyning og adgangskode til maskinen. Skal vi bruge yderligere, informerer vi dig om det i opstartssamtalen. - Vi påbegynder reparationen når det er din tur i køen.
- Reparationen påbegynder, og vores typiske behandlingstid herfra er 1-3 hverdage.
- Ligeså snart vi har fået stillet en diagnose og har et tilbud klar til dig, kontakter vi dig.
- Godkender du tilbuddet, så forsætter vi arbejdet med det samme derefter.
Afviser du tilbuddet, er du velkommen til at hente din maskine igen.
Det er ikke muligt at booke tid til vores servicetjek, eftersom denne service fungerer som et kø system. Din computer kommer på værkstedsbordet når det er din tur i køen. Vi garanterer dog at starte reparationen enten samme dag eller indenfor 1-3 hverdage.

Godkendelse af tilbud
kr. 0
Pr. maskineGodkendes tilbuddet, fjerner vi de 499,- gamertjek gebyr, og så vil det være den pris som er aftalt.
Afvisning af tilbud
kr. 499
Pr. maskinePrisen er inkl. moms for private, og ex. moms for erhverv.
Servicetjek på tungerer maskiner / Gamer computere
En gamercomputer bliver kategoriseret ved at maskinen er bygget til at spille nymoderne videospil, eller til at lave tunge grafiske opgaver, eller lign. Sådan en maskine vil gå under et gamer-servicetjek.
Dette servicetjek adskiller sig en lille smule fra det originale servicetjek.
- Inden indleveringen af maskinen, vil vi stille lidt flere konkrete spørgsmål, for at gøre vores fejlsøgning lettere.
- Når du indlever maskinen, opretter vi en sag i vores system, og du modtager en fysisk bekræftelse på dette.
– Husk at medbringe dertilhørende strømforsyning og adgangskode til maskinen. Skal vi bruge yderligere, informerer vi dig om det i opstartssamtalen. - Vi påbegynder reparationen når det er din tur i køen.
- Reparationen påbegynder, og vores typiske behandlingstid herfra er 3-5 hverdage. Dog kan det i nogle tilfælde tage længere tid.
- Ligeså snart vi har fået stillet en diagnose og har et tilbud klar til dig, kontakter vi dig.
- Godkender du tilbuddet, så forsætter vi arbejdet med det samme derefter.
Afviser du tilbuddet, er du velkommen til at hente din maskine igen.
Det er ikke muligt at booke tid til vores servicetjek, eftersom denne service fungerer som et kø system. Din computer kommer på værkstedsbordet når det er din tur i køen. Vi garanterer dog at starte reparationen enten samme dag eller indenfor 1-5 hverdage.
Vi er klar til at tage i mod dig
Du kan også kontakte os her
Vi forsøger altid at besvarer alle henvendelser hurtigst muligt. Du kan forvente svar indenfor 24 timer, typisk får du svar rimelig hurtigt.
Husk vi er altid til at træffe på telefonen indenfor vores åbningstid. Derigennem skal vi nok finde den rette medarbejder til dig.