Skip to main content

Microsoft 365

Microsoft 365 Erhverv

Hvilke programmer kan inkluderes?

1

Word

Microsoft Word er det førende tekstbehandlings program til oprettelse, redigering og deling af dokumenter.
2

PowerPoint

Skab unikke præsentationer uanset formålet, ligesom du er vant til, med Microsoft PowerPoint.
3

Excel

Regnearks program til beregning, analyse og visualisering af data.
Excel gør det nemt at organisere og præsentere information professionelt.
4

Outlook

Microsoft Office er den velkendte e-mail løsning, hvor du kan administrerer alle dine mails, kalender og kontakter.
5

OneNote

Microsoft OneNote er det ideelle værktøj til at tage noter, samle idéer og holde styr på informationer. Direkte via programmet, kan du nemt dele dit indhold eller synkronisere det på tværs af enheder.
6

Microsoft Teams

Microsoft Teams er en komplet platform til chat, videomøder og fildeling. Med nem integration til Microsoft 365 kan du samarbejde med dine kollegaer i de andre programmer, uanset hvor du befinder dig. Ideel til virksomheder, undervisning og fjernarbejde.
7

Onedrive

Microsoft OneDrive er din cloud-løsning til sikker opbevaring og deling af dokumenter, billeder og filer. Med automatisk synkronisering og integration med Microsoft 365 kan du få adgang til dine data fra alle enheder.
Opsæt det så alle ansatte har adgang til OneDrive, eller sæt begrænsninger til noget af indholdet.

Arbejd smartere med Copilot i 365

  • Word: Skriv og rediger dokumenter med AI, generér udkast og få inspiration til formuleringen.
  • Excel: Analyser data, opret avancerede formler og visualiseringer.
  • PowerPoint: Skab professionelle præsentationer, baseret på dine idéer.
  • Outlook: Skriv effektive e-mails, opsummer lange korrespondancer og planlæg møder med dine kontakter.
  • Teams: Få mødenotater, handlingspunkter og opsummeringer på opgaver.

Er du interesseret i at høre mere?