Online handelsbetingelser

Betaling

Torp IT modtager betaling med bl.a. Dankort/VISA-Dankort, VISA, MobilePay, VISA Electron og Mastercard mm. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Torp IT benytter udelukkende godkendte betalingsservere, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven hos Torp IT. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen eller eventuel overfladisk slitage på speciesvarer.

Torp IT vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Torp IT
Fredensvej 1
4100 Ringsted

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Varesortiment og produkternes stand

Vi gør opmærksom på at der bliver forhandlet både nye produkter samt specialvarer i Torp ITs webshop. Specialvarer i Torp ITs webshop omhandler lettere brugte varer, demovarer samt restsalg mm.

Når du handler på torpit.dk er du altid dækket af købelovens reklamationsret på to år, hvis der opstår fejl på den brugte vare, som du ikke selv er skyld i. Du har desuden 14 dages fortrydelsesret, også på speciesvarer.

 

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I udfylde nedenstående refusionsformular indeholdende jeres bankoplysninger mm. Herefter kan vi overføre det aftalte beløb.

Hent refusionsformular

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Benyt venligst nedenstående formular:

Hent refusionsformular

Den udfyldte formular skal vedhæftes og afsendes pr. mail til kontakt@torpit.dk

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
http://www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@torpit.dk

Tak fordi du handlede hos Torp IT.